fbpx
FabriekAuthentiek • Optimaliseer je aanbod
Wat zou er met je business gebeuren als je deelnemers dankzij jouw programma’s transformaties doormaken?
Zij je programma’s met minimale begeleiding geheel afronden en er het maximale uithalen?
Zij het én super waardevol vinden en intuïtief qua gebruik?
Hun verwachtingen overtroffen worden en zij life changing successen behalen?

Maak jij nog niet de impact waar je van droomt?

En ervaar je nog niet de vrijheid waar je naar verlangt?

R

Je hebt een bewezen (online) aanbod staan dat loopt en waar je anderen mee helpt groeien in hun leven of business.

R

Ondanks dat je een online product verkoopt, ben je nog steeds veel tijd kwijt aan het begeleiden van je klanten.

R

Je zoekt de oplossing nu vooral in meer begeleiding en klantsupport wat veel tijd van jou vraagt.

R

Je programma wordt niet altijd 100% afgerond, afhakers verlaten je academie met een tegenvallend resultaat.

R

Je bent je ervan bewust dat het resultaat van je klant belangrijk is, je geeft hierdoor extra veel en loopt gaten dicht.

R

Jíj bent nu vooral hard aan het werk, je weet dat dit niet klopt maar je vindt het belangrijk dat je klanten in beweging blijven.

R

Het is soms onduidelijk voor de deelnemers wat, wanneer en hoe ze iets moeten doen, het managen hiervan kost tijd en geld. 

R

Het lukt je niet altijd om je deelnemers echt in de doe-stand te krijgen en hen te motiveren zonder tussenkomst van jezelf. 

R

Je heb wel een vermoeden dat je je programma kunt verbeteren maar je weet niet precies wat er mogelijk is en waar te beginnen.

R

Je kunt niet goed beoordelen of je online programma goed is qua inhoud, opbouw, opdrachten en beleving.

R

Je wilt dat je deelnemer de verantwoordelijkheid pakt maar je weet niet hoe je dit voor elkaar krijgt.

R

Je geeft zoveel waarde in je programma maar je ziet dat je deelnemers dit niet allemaal doorlopen en opnemen

FabriekAuthentiek • Een goedwerkend aanbod maakt jou vrij als ondernemer!

“Een goedwerkend aanbod zorgt voor een daadwerkelijke verandering, klantimpact & businesssucces”

Een goed aanbod is essentieel voor een succesvol bedrijf.
En een online aanbod is goud waard wanneer het 100% schaalbaar en doeltreffend is en zichzelf verkoopt.

Net als in goede coaching of marketing, kun je een programma zo inrichten dat het prikkelt, motiveert, uitdaagt maar vooral de deelnemer in beweging zet om dingen (anders) te gaan doen.

Uit onderzoek blijkt dat er verschillende factoren nodig zijn om gedragsverandering te realiseren.

Het is cruciaal dat deze factoren goed afgestemd zijn op je doelgroep en de invulling, beleving en het eindresultaat van je programma.

Met precies de juiste opbouw zodat de deelnemer niet overbelast raakt, niet afhaakt maar in flow stapsgewijs kan groeien.
Met precies de juiste informatie, op het juiste moment in de juiste hoeveelheid.

Tref je deelnemer keer op keer op het punt waar zij zich betrokken, competent en autonoom voelt. Want dat is waar de intrinsieke motivatie aangeboord wordt en je klant zelf de verantwoordelijkheid op zal pakken.
Dè basis voor succesvolle beweging en impact.

Een goedwerkend (online) aanbod is goud waard!
Ik help je de wetenschappelijke kennis over doeltreffende kennisproducten praktisch toe te passen in jouw programma’s!
Want een duurzaam rendement en impact voor jouw klanten is een duurzaam succes voor jouw bedrijf en een positieve ripple in de wereld!

Wil je ook een online aanbod:

=

Dat jouw deelnemers aanspreekt en uitdaagt om jouw kennis echt te implementeren in hun leven en business?

=

Waar je echt weinig omkijken naar hebt en waar je deelnemers enorme successen mee behalen?

=

Waarmee je nooit meer concurrentie ervaart doordat het zichzelf verkoopt door de verhalen van jouw tevreden klanten?

=

Waar je deelnemer gemotiveerd en geïnspireerd doorheen loopt en zelf de verantwoordelijkheid in pakt?

=

Waarmee je weer ruimte en tijd in je business creëert en meer impact en omzet door maakt?

=

Dat echt tot de kern komt en daarmee een impactvolle en duurzame oplossing biedt voor jouw klant?

=

Dat jou deelnemers enthousiast afronden en precies goed is qua inhoud en opbouw en beleving?

=

Dat je deelnemers een hoge energie oplevert omdat er geen obstakel zijn en het met plezier doorlopen wordt?

=

Dat qua inhoud mega waardevol is, qua opbrengst life changing?

=

Waarmee je jouw toegevoegde waarde schaalbaar maakt en een positieve ripple in de wereld brengt?

=

Waarmee verwachtingen worden overtreffen en je deelnemer successen behaald die niet bedacht waren?

=

Dat door jouw deelnemers aangeprezen wordt doordat het ze naast resultaat veel plezier heeft gebracht?

=

Dat stevig in elkaar zit zodat je klant er in een flow doorheen loopt en er weinig support van jou nodig is?

=

Waarin complexe zaken omgezet zijn in super praktische, eenvoudige en aantrekkelijke informatie?

=

Dat voor jou licht voelt en je plezier, voldoening en een expertstatus oplevert in jouw markt?

=

Dat het stevige fundament in je business vormt dat jou innerlijke geruststelling en zekerheid in je bedrijf geeft?

=

Waarmee jij in de rol van leider kunt stappen omdat jij niets meer vóór je deelnemers hoeft te doen maar zij het volledig zelf oppakken

=

Dat qua werking intuïtief is, qua opbouw overzichtelijk en qua uitstraling mega aantrekkelijk

“Een goedwerkend aanbod is je beste marketing”

FabriekAuthentiek • Optimaliseer je aanbod

"Ik weet nu hoe mijn deelnemers het beste resultaat uit mijn online programma halen"

Jette heeft mij ontzettend goed geholpen bij het opzetten, structureren en creëren van mijn online programma.

Jette is er ontzettend goed in om de ideeën die jij in je hoofd hebt eruit te halen en in concrete en overzichtelijke stappen om te zetten.
Door haar hulp en waardevolle feedback is het mij gelukt om mijn methode voor energiebescherming overzichtelijk en gestructureerd in online modules te gieten. Waar mijn klanten zelfstandig doorheen kunnen werken en echt het maximale uit dit programma kunnen halen, door de verschillende leervormen die ik op aanraden van Jette aanbied.

Jette is een echte vakvrouw die in alles laat zien dat ze de kennis en expertise bezit over waar een online programma aan moet voldoen, en hoe je deze kunt opzetten om het beste leerresultaat bij jouw klanten te bewerkstelligen.

Ik ben zo enthousiast over de expertise van Jette dat ik haar ook heb gevraagd mij te helpen bij mijn nieuwe blended groepsprogramma. Ik kijk er nu al naar uit om weer met haar samen te werken!

Marije de Jong – Natural Flow Coaching

FabriekAuthentiek • Optimaliseer je aanbod

"Mijn online training is een niveau hoger getild en is nu echt goed!"

Jette heeft mij geholpen om mijn offline training om te zetten naar een online training en de training in zijn geheel naar een hoger niveau te tillen.

De training zat al goed in elkaar, Jette beaamde dat ook maar heeft uiteindelijk erg veel goede feedback gegeven waardoor ik vol vertrouwen kan zeggen dat ik nu echt een goede training heb die klaar is voor online gebruik.

Ze heeft veel dingen toegevoegd waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben. Ondanks dat zij niet tot mijn doelgroep behoort of mijn doelgroep heel goed kent, wist ze zich heel erg goed in te leven en van daaruit haar feedback te geven.

Jette is een vakvrouw die weet waar ze het over heeft. Daarnaast werkt het heel erg prettig met haar en was het een feestje om samen te werken. Ik kan haar van harte aanbevelen.

Yvonne Lankhaar – Psycholoog & coach

FabriekAuthentiek • Maak je programma - optimaliseer je aanbod

"Helderheid en structuur in mijn programma!"

Jette is geweldig in het structureren en de waarde herkennen van wat voor mij nog een grote brei was.

Door alles heen voel je haar enorme expertise als onderwijskundige en haar enorme ervaring in het opbouwen van een ijzersterk programma.

Mijke Linssen – Soulplay

Optimaliseer jouw impact!

Ontdek waar jou kansen liggen
Hoe het meer in je programma’s kan stromen, de deelnemers zelf de verantwoordelijkheid pakken en jij minder hard hoeft te werken.
En ervaar hoe jouw klanten daadwerkelijke transformaties doormaken in jouw programma’s.
Zodat jij een positieve verandering in de wereld teweeg brengt!
FabriekAuthentiek • jette

Jette heeft ons ontzettend geholpen om ons al bestaande online programma over intuïtief pianospelen steviger neer te zetten. We hebben samen o.a. gekeken naar hoe de deelnemers zich nog meer thuis kunnen voelen in ons programma, hoe ze meer betrokken blijven bij de verschillende onderdelen en lessen & hoe iedereen zich echt aangesproken voelt op zijn of haar niveau. Folkert en ik waren al heel trots op ons programma, maar we wilden onze deelnemers heel graag een nog betere ervaring geven. Jette heeft ons met haar enthousiasme en expertise veel helderheid en structuur gegeven en vooral ook enorm veel zin en vertrouwen om verder aan de slag te gaan! Het is zo waardevol en ook gewoon zó leuk om met Jette te kunnen sparren & puzzelen. Wij vinden de samenwerking heel erg fijn en kunnen haar aan iedereen aanraden!

Sabine en Folkert

Keys to Magic

Bespreek de mogelijkheden!

* Verplicht veld

 “Transformation is not automatic. It must be learned, it must be led”

Over Jette

Het is mijn missie om als goudvanger en aanbodexpert vrouwelijke ondernemers te helpen bij het maken van een goedwerkend aanbod.

Ik begeleid met het vangen, gieten en veiligstellen van jouw authentieke en inhoudelijke goud

In 2016 startte ik naast mijn loondienstbaan met gratis coachsessies vanuit een tent in de achtertuin. En inmiddels heb ik een succesvol bedrijf met een goedvoelend én goedwerkend aanbod. Ik ervaar iedere dag welke rol dit speelt in m’n business.

Want pas toen ik de stap nam om mijn eigen aanbod te vermarkten, ontstond er stevigheid, rust en voldoening.

Ik stelde mezelf steeds 3 vragen:

Goud: wat voelt makkelijk? Wat is hetgeen dat ik te géven heb?

Droomklant: Met welke klanten en klantvraag wil ik méér werken. Van wie krijg ik energie?

Way of working: Hóe wil ik werken? Welke diensten en producten voelen licht?

En toen ik als ondernemer goedwerkende diensten en producten op de markt bracht en deze schaalbaar maakte, ontstond er een nieuwe dimensie, namelijk die van ease, een constante klantenstroom, onafhankelijkheid en vrijheid.

Vanuit mijn achtergrond als educational designer weet ik hoe je je kennis middels diensten en producten succesvol overbrengt op je klanten zodat zij in beweging komen, daadwerkelijk groeien en doorbraken ervaren.

Deze kennis deel ik maar al te graag met hart-onderneemsters zodat zij middels hun goedwerkende aanbod hún waardevolle kennis en positieve energie de wereld in kunnen zenden 

FabriekAuthentiek • Jette
FabriekAuthentiek • Jette

Veelgestelde vragen

Ik heb een online cursus, kan deze ook geoptimaliseerd worden?

Ja. Een ‘programma’ is een stappenplan waarmee jij je klant van de huidige situatie naar de gewenste situatie brengt. Dit stappenplan kan je in verschillende vormen aanbieden zoals een online programma, online training, een videocursus, e-learning, een blended opleiding. Ik ben gespecialiseerd in al deze verschillende leervormen. 

Mijn online programma is nog niet 'online', kun je deze ook optimaliseren?

Nee. belangrijk is dat je zelf al hebt ervaren hoe jouw programma met een groep verloopt. Zodat jij aan hebt gevoeld waar het zwaar en waar het licht voelt in je programma. Ook heb je gezien hoe jouw deelnemers zich door het programma heen bewegen en wat het rendement voor hen na afloop van het programma is.

Ik kijk naar de inhoud, de opbouw en de gehele klantbeleving van jouw programma. Wat ik van je nodig heb zijn alle materialen die jij je deelnemers aanrijkt, zoals academie, video’s, werkboeken. Het meest ideaal is als ik toegang tot je online omgeving / academie heb. 

Welke punten bekijk je standaard in mijn programma?

Ik bekijk alles materialen die samen jouw programma vormen. Denk aan de academie, video’s, werkboeken en mails. Ik kijk of het uitdagend, voldoende, volledig, aantrekkelijk en relevant is en of het de deelnemer triggert om eigenaarschap over het programma te nemen. En een check in hoeverre er in jouw prgramma naast kennis en vaardigheden ingespeelt wordt op gedragsverandering.

  • Verwachtingen deelnemers
  • Logisch opbouw / flow / continuiteit
  • Eindopbrengsten modules / lessen
  • Hoeveelheid informatie / spanningsboog
  • Relevante en waarde van theorie 
  • (On)volledige informatie / begrijpbare informatie
  • Opdrachten / heldere instructie
  • Activerende teksten / pakkende titels
  • Afwisseling in elementen (video/tekst/afbeeldingen)
  • Afwisseling in en juist gebruik werkvormen
  • Videoscripts
  • Doorlooptijd
  • Academieontwerp

Hoe lang duurt een optimalisatie traject?

Eerst bekijken we samen waar het daadwerkelijke probleem ligt en waar de optimalisatiekansen liggen. Op basis daarvan bepalen we wat er moet gebeuren. 

Vervolgens is het afhankelijk van de grootte van je programma. Ofterwijl de hoeveelheid aan stof en materialen (bijv. werkboeken) die ik ga reviewen. 

Dus op basis van een kennismakingsgesprek en inzage in het programma schat ik de tijd in die nodig is om het programma te optimaliseren.